CAPS I BARRETS

CAPS I BARRETS. EL BLOC MÉS SELECTE: EL BLOC QUE QUASI NINGÚ LLEGEIX, NOMÉS ELS HAPPY FEW (VERY, VERY FEW).

Avís: Els autors de Caps i Barrets no es fan responsables de les opinions expressades en els articles d'aquest bloc (que són les seves, però de tant en tant proferides en un estat d'intoxicació etílica).

dilluns, 22 d’abril del 2013

COL·LECCIÓ D'INSCRIPCIONS PER A... (1)

Des de Caps i Barrets volem llançar un cant a l'optimisme perquè creiem que, davant de la crisi i de la lleugeresa ètica i estètica dels temps actuals, cal tenir una visió positiva de la vida i, sobretot, cal previsió. I tant, cal preveure els esdeveniments, l'esdevenidor.

Per això hem rumiat (i ens ha costat, eh!) una col·lecció d'inscripcions per a làpides mortuòries que anirem publicant els propers dies. I és que aquestes setmanes ens sentim una mica rips. Podem (podeu) triar-ne alguna per quan... això, quan... faci sol vaja.  Heus aquí algunes d'aquestes inscripcions:






Benvinguts! Aneu passant, aneu”

“No em poseu tanta flor, que l’humus em provoca reuma”

“Porteu el gos lligat: m’estimo els meus ossos”

“M’he quedat amb la teva cara…”

“Aquí reposen uns ossos immortals”

1 comentari: