CAPS I BARRETS

CAPS I BARRETS. EL BLOC MÉS SELECTE: EL BLOC QUE QUASI NINGÚ LLEGEIX, NOMÉS ELS HAPPY FEW (VERY, VERY FEW).

Avís: Els autors de Caps i Barrets no es fan responsables de les opinions expressades en els articles d'aquest bloc (que són les seves, però de tant en tant proferides en un estat d'intoxicació etílica).

dimecres, 27 de maig del 2015

El RAVAL

El Raval de Barcelona


"Onze i mitja del matí
m'aixeco fotut
ahir va ser una nit dura...
No penseu que vaig morir
rodejat d'amics
explicant-nos la vida.
Ni en un petit local de la Rambla
que un company em va ensenyar
en aquells anys que estudiava.
Em quedo recordant
mentre fumant,
recordo aquells anys
passejant per la Rambla.
Vèiem les noies passar
les arribàvem a puntuar
com si d'un examen tractés.
Aquelles nits pel casc antic
explicant-nos-ho tot
com si un conte redactàrem.
Però us he de confessar
que la meva debilitat
és i va ser el conyac
en un pis del Raval..."
(Guten Plan)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada