CAPS I BARRETS

CAPS I BARRETS. EL BLOC MÉS SELECTE: EL BLOC QUE QUASI NINGÚ LLEGEIX, NOMÉS ELS HAPPY FEW (VERY, VERY FEW).

Avís: Els autors de Caps i Barrets no es fan responsables de les opinions expressades en els articles d'aquest bloc (que són les seves, però de tant en tant proferides en un estat d'intoxicació etílica).

dijous, 24 de novembre del 2011

CADA DIA POT SORTIR EL SOL (O POTSER NO PER A TOTHOM)

Em llevo, i després dels rituals diaris, baixo pel carrer Escorial camí cap a la feina. La rutina em provoca un cert ensopiment, alhora que tracto de sentir la frescor de primera hora d’aquest matí de tardor. I penso que tinc sort de ser-hi. Al metro, les mateixes cares de cada dia: l’executiu que llegeix La Vanguardia, la noieta amb la carpeta de la universitat, els addictes al mòbil, l’home cansat preparat per maltractar-se les mans, la dona que badalla, cares d’avorriment, la infermera que conec que em diu que avui està contenta perquè l’han destinada a una tasca nova a l’hospital. Intento rumiar com començaré la clase de les 8, quin acudit dolent m'inventaré. Entro en un bar que he descobert fa poc i prenc un suc de préssec. Tot i que tinc poca memoria, em vénen al cap  aquests versos: “No tenim dret a tenir-ho tot./Però tindríem el dret a voler-ho tot”.
En tornar a a casa, obro el correu i m’apareix un missatge d’una alumna: no pot assistir més a les classes. Perquè li han trobat un càncer. Maleeixo els déus del dolor. I me'n vaig al parc de Collserola, per on camino fins a quedar absolutament esgotat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada